Novel Terbaru

Sila komen-komen.



Panahan Cinta 3 sudah disiarkan oleh penulis.







Tunggulah untuk episod seterusnya..



Pembacaku^^

Wednesday, June 3, 2009

keindahan malaikat

alangkah indahnya..
indahnya kehadiran..
kehadiran seorang malaikat..
tanpa disedari..
kehadirannya menyebabkan aku..
sedang leka memerhatikannya..

dari jauh..
malaikat terbang..
terawang-awang di udara..
udara yang nyaman..
dalam dunia fantasi ini..
antara aku dan malaikat sahaja..
senyumanku makin murah..
makin lebar..
dari saat ke saat...
minit ke minit..
jam ke jam..
senafasku..

selagi aku masih bernafas...
senyuman tidak lagi lekang..
daripada bibirku..
tatkala terpandang malaikat..
namun...
terfikir jua aku...
benarkah malaikat itu wujud??

wujud di mana??
dunia fantasi ini sajakah??
atau di mana-mana??
TIDAK MUNGKIN!!!
aku nafikan..
namun..
aku tidak mahu sedar..
tidak mahu sedar daripada dunia fantasi ini..
dunia realiti memang kejam..
terlalu kejam..
hinggakan aku MEMBENCINYA..
namun..
jika malaikat wujud dalam dunia realiti..
maka..
perkataan BENCI tidak akan WUJUD!!!


nukilan: jessie lee suan cui

0 comments: