Novel Terbaru

Sila komen-komen.



Panahan Cinta 3 sudah disiarkan oleh penulis.







Tunggulah untuk episod seterusnya..



Pembacaku^^

Friday, June 5, 2009

kawan baikku..

oh..
kawan baikku..
aku rindu padamu..
sudah sewelku..
merinduimu...
tanpa mengira masa..

kalau ..
aku mampu mengulangi...
mampu mendekatimu...
belajar bersamamu..
alangkah indahnya..

namun..
masa mencemburui kita..
sehingga tidak dapat bertemu...
aku rindu padamu..
kalau..
aku mempunyai sayap..
ingin terbang kepadamu..
meluahkan rasa rinduku kepadamu..
yang meluap-luap di dadaku..

aku..
mendoakan segala kebahagianmu..
selalu..
semoga kau menemui kebahagianmu..
tanpa kehadiranku..
di sisimu..

adakah kau sama denganku?
merindui detik zaman kanak-kanak..
rindu yang menggamit dan menggunung..
di hatiku ini..
tidak sanggup lagi kubendung..
aku berharap..
akan menjadi kawan baikmu selama-lamanya....

0 comments: